6 mm Kidney Stone? A Kidney Stone Remedy Asli Itu Kerja Untuk Batu Besar!

6 mm Kidney Stone? A Kidney Stone Remedy Asli Itu Kerja Untuk Batu Besar!

Adakah doktor memberitahu anda bahawa anda mengalami batu karang 6 mm? Jangan bimbang terlalu banyak kerana terdapat banyak perkara yang anda boleh lakukan untuk membubarkan dan mencuci batu-batu lain daripada minum banyak air.

Dalam artikel ini, anda akan belajar ubat semulajadi batu karang yang direka khusus untuk batu karang besar.

A 6 mm tulen Kalsium

Saya perlu membuat spekulasi bahawa batu anda terdiri sebahagian besarnya daripada kalsium. Kira-kira 9 daripada 10 batu terdiri daripada kalsium. Ini adalah berita baik kerana batu kalsium buah pinggang adalah sangat mudah untuk membubarkan dan lulus.

Kerana kalsium adalah mineral yang sangat rapuh, kebanyakan batu membubarkan adalah satu hari. Satu peraturan baik ibu jari adalah bahawa lebih besar batu itu, semakin lama ia mengambil masa untuk mengepam keluar dari sistem anda. Tetapi artikel ini akan memberi anda 5 tips yang boleh membantu mengurangkan saiz batu anda dan membantu anda lulus dalam literal satu hari.

Mari kita mulakan!

Buah Pinggang Remedy Natural Stone bahawa Kerja-kerja untuk Batu lebih besar

1. air minum masih penting tidak kira berapa besar batu anda berada. Oleh kerana penyakit ini adalah disebabkan oleh dehidrasi, anda perlu untuk diminum untuk menyembuhkannya. Anda harus bertujuan untuk minum sekurang-kurangnya 1 cawan air bagi setiap jam anda terjaga. Ini mungkin kelihatan seperti banyak tetapi anda perlu minum hampir satu gelen air setiap hari sehingga batu anda (s) pas.

2. Bersenam adalah penting ketika anda melawan penyakit ini. Bersenam syif batu-batu di dalam buah pinggang dan ini akan membuat ia lebih berkemungkinan untuk itu untuk lulus secara semula jadi. Mulakan dengan perlahan dan bekerja sendiri sehingga sekurang-kurangnya 1 jam setiap hari. Senaman adalah juga cara yang baik untuk mencegah penyakit ini.

3. Fiber adalah rakan anda. Label serat, yang diiklankan dalam hampir semua makanan yang mengandungi serat hari ini. Tetapi anda perlu mendidik diri sendiri tentang serat. Fiber adalah yang terbaik apabila ia datang daripada makanan larut air seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Jika tidak, anda perlu mendapatkan serat daripada bijirin (roti, keropok, pasta) dengan kandungan serat sekurang-kurangnya 3 gram setiap hidangan. Fiber telah ditunjukkan untuk mencuci buah pinggang, usus dan hati.

4. Melarutkan batu-batu juga penting kerana ia adalah apa yang akan membolehkan batu anda untuk akhirnya lulus. Batu-batu yang 4 mm lebih cenderung untuk lulus daripada batu yang 6 mm. Oleh itu, membubarkan batu anda adalah amat penting untuk menyembuhkan penyakit ini.

Melarutkan bermula dengan makanan dan minuman yang anda minum. 2 asid utama yang boleh membubarkan batu adalah asid askorbik dan asid fosforik. Anda mungkin terkejut bahawa asid askorbik adalah nama lain dari vitamin C. Anda perlu tambahan sekurang-kurangnya 2000 mg vitamin ini setiap hari.

Asid fosforik adalah ubat yang lebih popular kerana ia khusus telah ditunjukkan untuk membubarkan kalsium. Anda boleh mendapatkan asid fosforik mana-mana dari minuman biasa anda minum setiap hari untuk membersihkan bekalan. Ketahui lebih lanjut mengenai ubat ini dengan batu buah pinggang Laporan Remedy kami.

5. Menghapuskan jumlah gula yang tinggi juga penting. Jumlah gula yang tinggi dikaitkan dengan penyakit ini dan anda akan melihat ini semasa berlawan ia. Elakkan makanan segera, pencuci mulut, dan gula-gula sehingga anda batu lulus.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar