Tips Reflux Asid holistik - A Penyembuhan GERD Asli

Tips Reflux Asid holistik - A Penyembuhan GERD Asli

Adakah antasid anda bekerja lagi? Mencari tips refluks asid holistik tidak pernah menjadi lebih mudah! Dengan internet, beribu-ribu GERD (Gastro Esophageal Reflux Penyakit) penghidap mencari internet mencari penawar GERD semula jadi. Adakah anda salah seorang daripada mereka?

Penyelidikan menunjukkan bahawa asid refluks boleh disebabkan oleh banyak perkara. Walau bagaimanapun, biasanya penyakit ini bermula dari seumur hidup diet miskin atau tabiat gaya hidup yang tidak baik. Dua perkara ini akan menyumbang kepada esofagus yang rosak atau tercalar dan lemah sfinkter esophageal yang lebih rendah.

Menyembuhkan refluks asid perlu rawatan seluruh badan. Dalam erti kata lain, anda perlu mengubah diet anda, mungkin menghapuskan beberapa tabiat yang tidak sihat (seperti merokok) dan juga cuba beberapa ubat semula jadi. Semua perkara ini adalah dianggap tips refluks asid holistik.

Merawat Reflux holistik?

Rawatan holistik rawatan yang menggunakan seluruh badan untuk mengubati penyakit atau penyakit. Dalam kes GERD, kita akan menggunakan tips pemakanan, gaya hidup dan ubat semula jadi untuk menyembuhkan penyakit anda.

Ini adalah kerana semua faktor-faktor yang boleh menyumbang kepada esofagus yang sihat dan sfinkter. Esofagus ialah tiub yang menyambungkan anda mulut ke perut anda. Ia bertanggungjawab untuk memasukkan makanan ke perut. Malangnya, gaya hidup kita tidak lagi menggalakkan esofagus yang sihat. Kebanyakan kita mempunyai yang sebahagiannya rosak atau tercalar esofagus ini.

Sfinkter esophageal yang lebih rendah adalah otot yang tepat di atas perut. Sfinkter membolehkan makanan masuk ke dalam perut. Walau bagaimanapun, apabila ia menjadi lemah ia tidak akan mewujudkan suatu meterai ketat yang boleh membenarkan refluks berlaku.

A Penyembuhan GERD Asli

1. Makan makanan yang lebih lembut untuk beberapa hari boleh membenarkan esofagus dan sfinkter anda untuk memulakan penyembuhan. Anda harus mengelak daripada keras dan rangup makanan yang akan mencalarkan kedua-tisu ini.

2. Anda juga perlu elakkan makanan pedas dan berasid untuk beberapa hari pertama juga. Jenis makanan biasanya akan menyebabkan serangan yang lebih pedih ulu hati.

3. Berhenti merokok. Anda perlu akhirnya membuat komitmen untuk berhenti merokok. Bahan kimia dalam asap menyebabkan tisu sfinkter untuk berehat sekali gus membolehkan refluks berlaku.

4. Kopi adalah sangat berasid dan juga akan merosakkan esofagus anda. Anda harus mengelak sehingga menyembuhkan esofagus anda (ini akan mengambil masa beberapa hari).

5. Anda juga perlu minum air setiap kali selepas makan atau makanan ringan. Ini akan mencuci serpihan dari meterai sfinkter dan perut. A meterai ketat sama ada refluks.

6. Tambahan madu! Salah satu ubat yang ramai pelanggan saya cuba setiap hari adalah makan satu sudu madu yang telah terbukti untuk menyembuhkan tisu. Malah, madu mungkin pedih ulu hati penawar tertua yang ada.

7. Akhir sekali, makan epal merah. A epal merah adalah penawar semula jadi yang hebat untuk pedih ulu hati yang ramai orang tidak tahu tentang. Makan keping atau makan segala-galanya setiap kali anda merasa serangan datang di atas.

Penyembuhan Asid Reflux Kekal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar