Kod emosi Menggunakan magnet untuk Sihat Emosi

Kod emosi Menggunakan magnet untuk Sihat Emosi

Apakah alat penyembuhan yang paling berkuasa di rumah anda? Sesetengah vitamin? Satu ubat preskripsi? A teh herba penyembuhan? Sesuatu dalam peti sejuk anda? Bagaimana pula sesuatu di dalam peti sejuk anda? Tidak, bukan senarai membeli-belah anda, saya bercakap tentang magnet yang yang memegang senarai membeli-belah anda untuk peti sejuk anda.

Percaya atau tidak, peti sejuk magnet biasa boleh menjadi salah satu alat penyembuhan yang paling berkuasa yang pernah anda miliki, apabila ia datang untuk mengeluarkan emosi terperangkap, dengan syarat anda tahu bagaimana untuk menggunakannya.

Bagaimana sihat anda secara langsung berkaitan dengan bagaimana seimbang medan tenaga anda. Penyembuhan tenaga berfungsi untuk memulihkan dan mengekalkan keharmonian bidang tenaga, supaya badan boleh kekal amat sihat. Tetapi bagaimana anda mula sembuh medan tenaga badan jika anda tidak boleh melihatnya? Apa yang anda boleh menggunakan sebagai alat untuk mengeluarkan emosi yang terperangkap?

Jawapannya ialah anda perlu menggunakan beberapa bentuk tenaga yang lain. Yang paling mudah untuk digunakan, yang paling murah dan alat tenaga yang paling banyak didapati ialah magnet. Magnet memancarkan tenaga tulen dan adalah alat yang berkuasa untuk menetapkan ketidakseimbangan bertenaga yang anda tidak boleh melihat. Saya telah menggunakan semua jenis magnet, dari yang paling mahal dan paling berkuasa, untuk yang paling murah dan paling lemah.

Sesetengah magnet direka khusus untuk penyembuhan badan, dan ada yang tidak. Tetapi saya telah mendapati bahawa hampir mana-mana magnet boleh digunakan untuk melepaskan emosi yang terperangkap menggunakan Kod Emotion.

Kewujudan anda membentang lebih jauh daripada apa yang anda dapat melihat atau merasa, dengan tepat kerana anda adalah makhluk yang bertenaga, walaupun anda juga fizikal. Ia masuk akal untuk mengatakan bahawa jika sebahagian daripada kewujudan anda tidak kelihatan kepada anda, maka mungkin sebahagian daripada punca masalah kesihatan anda mungkin dapat dilihat dengan anda juga. Kebanyakan orang menganggap bahawa mereka wujud hanya di dalam had kulit mereka sendiri. Kulit anda mewakili lapisan luar apa yang anda lihat, dan anda telah diajar bahawa apa yang anda lihat adalah apa yang sebenar. Sekarang kita mempunyai bukti saintifik bahawa terdapat lebih kepada anda daripada bertemu mata.

Sebagai contoh, kita kini tahu bahawa anda menjana medan elektromagnet, yang dicipta oleh aktiviti elektrik di dalam badan anda. Ia dicipta oleh arus elektrik pada sistem saraf anda serta proses elektrokimia yang sentiasa berlaku dalam semua sel-sel anda.

Saintis kini tahu bahawa medan elektromagnet hatimu memanjangkan 8 hingga 12 kaki dari badan anda dalam semua arah, di belakang anda, di atas anda, di bawah anda, di hadapan anda dan untuk pihak anda.

Pada tahun 1956, ahli-ahli sains Jepun membuat kajian pecah tanah yang membuktikan tanpa sebarang keraguan bahawa ada kedua-dua angkatan elektrik dan magnet di dalam badan. Dengan mendedahkan tubuh kepada medan elektromagnet berkumandang, mereka mencipta perubahan elektrik pada tahap sel dan metabolisme sel diubah. Fenomena ini dikenali dalam ilmu perubatan sebagai kesan piezoelektrik.

Perubatan Barat mengakui dan menerima kewujudan medan elektromagnet ini tanpa tempahan, tetapi selama bertahun-tahun hanya diukur komponen elektrik itu. Ahli-ahli sains dan doktor telah diukur aktiviti elektrik badan di bawah keadaan klinikal untuk bertahun-tahun.

The EKG, atau elektrokardiogram, yang mengukur impuls elektrik jantung, pertama kali dikemukakan kepada penggunaan praktikal dalam 1895. EEG, atau electroencephalogram, yang mengukur aktiviti elektrik otak, telah digunakan sejak tahun 1913. Satu undang-undang asas fizik menyatakan bahawa setiap kali aktiviti elektrik dihasilkan, medan magnet yang sepadan akan sentiasa berlaku. Ahli-ahli sains boleh mengukur medan magnet ini menggunakan magnetoencephalographs dan magnetocardiograms.

Mesin ini mewakili lonjakan ke hadapan ke atas teknologi yang lama, yang terhad kepada berukuran hanya medan elektrik di dalam jantung dan otak. Ahli-ahli sains datang untuk menyedari betapa kuat dan penting interaksi magnet. Kelenjar pineal dalam otak, yang merembeskan hormon yang mempengaruhi seluruh tubuh anda, dikelilingi oleh kelompok magnetit yang teliti ditala untuk melihat dan berinteraksi dengan medan magnet. Ini adalah jenis yang sama kelompok magnet yang membolehkan homing burung merpati, rama-rama dan lebah untuk mengemudi dengan menggunakan medan magnet bumi. Nampaknya ini formasi magnetit dalam kelenjar pineal kita sendiri mempunyai banyak kaitan dengan rasa kita sendiri arah.

Satu kajian yang diterbitkan dalam dihormati British Medical Journal mendapati bahawa orang yang menghidap kalsifikasi atau pengerasan kelenjar pineal adalah jauh lebih cenderung untuk hilang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar