Kuantum Fizik dan Wallace Wattles "Rahsia"

Kuantum Fizik dan Wallace Wattles "Rahsia"

Wallace Wattles Rahsia

Pada permulaan abad ke-salah satu daripada pengamal perubatan pemikiran baru telah menulis dua buah buku yang dikenali sebagai "The Science of Kesejahteraan" dan "The Science of Getting Rich."

Usahawan moden telah membuat berjuta-juta, yang baik kerana mereka mendapat maklumat yang keluar kepada orang ramai.

Titik saya ingin membuat dengan artikel ini adalah ini, Undang-Undang Kuantum Fizik dan "Rahsia" telah sentiasa wujud.

Undang-Undang Quantum Physics memberitahu kita bahawa wujud lautan terhingga pemikiran, tenaga pintar dipanggil Lautan Quantum, Minda Allah. Tidak ada masa di sana, hanya di sini SEKARANG. Undang-Undang Quantum Physics mempunyai 'berkelip dalam' dan 'berkelip' daripada Lautan Quantum, Minda Tuhan banyak kali. Sama seperti anda dan saya mempunyai.

Setiap kali undang-undang ini 'berkelip keluar' ke dalam dunia fizikal, ada lelaki atau perempuan dengan tahap yang tinggi kesedaran mendapat ditoreh di atas bahu dan lagu-lagu ke dalam mereka (seperti stesen TV atau radio) dan menulis tentang mereka. Mereka menggunakan bahasa dan sains masa tertentu untuk menggambarkan mereka.

Jika anda mengambil ajaran Plato, Pythagoras, Paracelsus, Manly P. Hall, Buddha, Shakespeare, Blavatsky (hanya untuk menamakan beberapa) dan mencari yang Quantum Physics benang emas yang menghubungkan mereka, anda akan menemuinya.

Wallace D. Wattles dengan dua buah buku beliau yang terkenal bercakap tentang Undang-Undang Kuantum Fizik dalam bahasa pada zaman itu. Berikut adalah beberapa kata-kata beliau dibawa keluar dari buku beliau.

"Prinsip kesihatan adalah fikiran anda kesihatan yang sempurna, kagum apabila fikiran anda yang akan sampai ke setiap bahagian dan organ badan anda."

Undang-Undang Quantum Physics memberitahu kami pandangan adalah perkara-perkara dan apa yang anda fikirkan tentang anda menjadi. Oleh itu berfikir tentang bukan kesihatan penyakit dan kelemahan.

"Fikirkan diri anda sebagai melakukan segala-galanya dalam cara orang yang kuat dan sihat."

"Pemikiran penyakit penyakit hasil. Fikirkan Health!"

"Pegang dengan kegigihan untuk memikirkan kesihatan yang sempurna berhubung dengan diri sendiri."

Berikut adalah salah satu yang kuat yang menerangkan kesihatan dalam hubungan ke Lautan Quantum, Minda Allah.

"Prinsip kesihatan dalam badan manusia menerima ia kuasa penting (daya hidup) daripada prinsip kehidupan (pelan tindakan) di dalam Alam Semesta (Ocean Quantum) dan orang yang berkaitan dirinya kepada prinsip-prinsip kehidupan, dengan iman dalam kesihatan, dan dengan ucapan terima kasih untuk kesihatan yang diberikan kepadanya. Dia akan kekal sihat "

Semua tenaga dan pemikiran adalah perkara-perkara. Oleh itu menjaga fikiran anda mengenai kesihatan dan menarik tenaga kesihatan dari Lautan Quantum, Minda Allah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar