Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Rawatan Utama Untuk Jangkitan Yis

Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Rawatan Utama Untuk Jangkitan Yis

Sebagai seorang wanita dan ibu yang telah mengalami jangkitan yis Saya telah menghabiskan banyak masa mencari Menyembuhkan Asli Untuk Jangkitan Yis. Tanpa ragu-ragu saya telah menggunakan ubat-ubatan ke kaunter seperti antibiotik oral dan topikal. Anti-inflamitory dan krim steroid juga kadang-kadang ditetapkan untuk jangkitan yis tertentu.

Masalah dengan ini terapi tradisional adalah bahawa sementara mereka menangani penumbuhan yg terlalu cepat semasa candida, kesannya tidak kekal selama-lamanya dan ia hampir dijamin bahawa jangkitan akan kembali kemungkinan besar dan mungkin menjadi lebih teruk.

Tanda-tanda jangkitan yis faraj adalah sangat menyakitkan dan menjengkelkan. Pertama anda perlu membakar kemudian gatal. Seterusnya datang bengkak dan kesakitan yang lebih, terutamanya dengan membuang air kecil dan persetubuhan. Ini kemudiannya diikuti dengan faraj pelepasan semacam putih cheesy dalam warna dan tekstur.

Sudah tentu, kerana penawar semula jadi tidak selalu dilihat sebagai sesuatu untuk meneruskan, saya mempunyai bahagian saya lawatan doktor untuk didiagnosis dan kemudian dianggap sebagai doktor melihat patut.

Apabila saya mula-mula mendengar Menyembuhkan Asli untuk jangkitan saya, saya agak ragu-ragu. Ibu saya selalu pergi ke doktor untuk jangkitan beliau dan saya sentiasa ingat dia bercakap tentang krim pasti bahawa dia used..She sentiasa mencari yang hebat 'ubat ajaib' berikut untuk menyembuhkan jangkitan yis beliau.

Sebagai seorang jururawat dan ibu, saya tahu bahawa ramai orang kini mendapat manfaat daripada terapi holistik semula jadi untuk banyak keadaan yang berbeza. Saya telah melihat dan mengalami cara-cara semula jadi untuk merawat jangkitan yis.

Pertama sekali, Menyembuhkan Asli bekerja dengan keupayaan badan anda sendiri untuk menyembuhkan dirinya sendiri dan untuk menjaga dirinya sihat untuk mencegah jangkitan masa depan. Benar-benar semua ia, berubah gaya hidup anda sedikit dan VoilĂ  tidak lebih jangkitan yis.

Menukar diet anda untuk mengurangkan jumlah gula yang anda makan hanya satu langkah. Mengekalkan kawasan faraj anda bersih dan kering yang mungkin juga penting. Pembelajaran herba yang berbeza dan minyak yang bukan sahaja menghalang jangkitan masa depan tetapi yang benar-benar memberi melegakan gejala yang teruk anda yang anda mungkin ada dengan serta-merta!

Saya begitu teruja untuk semua ini keluar. Menyembuhkan Asli Untuk Jangkitan Yis bermakna tiada lagi penderitaan dan lawatan doktor tidak lebih memalukan. Saya juga menyukai fakta bahawa saya boleh berkongsi semua yang saya belajar dengan ibu saya, anak-anak saya, rakan-rakan yang dikasihi dan sesiapa sahaja yang ingin menyembuhkan jangkitan mereka di rumah dan dengan perbelanjaan kurang dan kurang rasa malu. Belum lagi dengan rawatan yang jauh lebih sihat untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar